• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROTY

Każdemu Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy, a co za tym idzie zwrotu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania produktu. Zwrotowi podlega wyłącznie towar w stanie niezmienionym z kompletem oryginalnie przyczepionych metek i w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu.

W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów Klient powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Istnieje również możliwość odstąpienia od umowy przed wysyłką towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który wysyłamy Państwu z potwierdzeniem złożenia zamówienia w naszym sklepie, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że nie będzie to możliwe lub wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem wpłaty.

Proszę odesłać lub przekazać nam zwracany towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty wysyłki związanej ze zwrotem towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy opisane są w paragrafie 8 regulaminu naszego sklepu.


W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy o kontakt:

  • mailowy kontakt@kidsboom.pl
  • telefoniczny 576 744 422

Adres:

KIDSBOOM.PL 
ul. Bysewska 18
20-298 Gdańsk

Szczegółowe informacje na temat zasad zwrotów znajdują się w punkcie 8 regulaminu naszego sklepu internetowego. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią.

 

REKLAMACJE

Wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym objęte są możliwością zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży oraz reklamacji związanych ze świadczeniem usługi elektronicznej.

Podstawą złożenia reklamacji mogą być:

  • wady fabryczne
  • niezgodność produktu z umową sprzedaży


W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt:

  • mailowy kontakt@kidsboom.pl
  • telefoniczny 576 744 422

Adres:

KIDSBOOM.PL
ul. Bysewska 18
80-298 Gdańsk
 

Wszystkie informacje związane z trybem reklamacyjnym znajdują się w paragrafie 9 regulaminu naszego sklepu internetowego.

W przypadku złożenia reklamacji prosimy o jak najbardziej dokładne opisanie problemu - usprawni to proces reklamacyjny i skróci czas oczekiwania na odpowiedź na temat dalszego postępowania.