• Dostawa i płatność

Wysyłka

Termin wysyłki zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie przesyłki oraz jej dostawę. Od momentu nadania termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy, tj. firma kurierska, Paczkomaty itp. Przy każdym produkcie znajdziecie Państwo informację o możliwych formach dostawy. Przy zakupie kilku produktów może się zdarzyć, że koszt przesyłki zostanie naliczony więcej niż raz co ma związek z tym, iż nasze produkty są wysyłane z kilku różnych magazynów.

O szczegółach doręczenia poinformowani zostaniecie Państwo w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

 

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych, uszkodzone opakowanie/karton należy w obecności kuriera sprawdzić stan zawartości przesyłki. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać i poświęcić czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do Sklepu.

Metody płatności

  • Szybkie przelewy internetowe
  • Za pobraniem u kuriera (nie wszystkie produktu są objętę tą opcją)
  • Przelew tradycyjny – dane do przelewu:

ARTOL S.C.
Mostnika 16/1
84-200 Wejherowo
nr konta: 54 1140 2004 0000 3002 8022 8996